ΗΡΩ
Περιγραφή μαθήματος
Το μάθημα έχει στόχο την προετοιμασία της φωνής να ανταπεξέρχεται σε οποιαδήποτε συνθήκη με ετοιμότητα και παράλληλα με την προστασία που επιβάλλεται σε δυο πολύ ευαίσθητους μύες. Παράλληλα γίνονται μαθήματα μουσικής θεωρίας μέχρι του επίπεδου εκείνου που ο ηθοποιός όταν έρθει αντιμέτωπος με ένα ρυθμό και μια μελώδια να μπορεί εύκολα να "διαβάσει" και να ξέρει τι είναι η παρτιτούρα που μπορεί να του δοθεί. Μεγαλύτερο βάρος δίνω στο ρυθμό διότι ο ρυθμός μαζί με τις αναπνοές αποτελεί το σοβαρότερο κομμάτι του ψυχισμού και της υποκριτικής "ομοιογένειας" του ηθοποιού. Αποτελεί θεμέλια λίθο στην υποκριτική του δεινότητα μιας και ο τρόπος που μιλάμε έχει ένα ρυθμό που είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το "ποιοι είμαστε" . Εάν λοιπόν αυτό το γνωρίζουμε, μπορούμε και να το ελέγξουμε ανάλογα.
Βιογραφικό
Γεννήθηκε στην Πάτρα, όπου και έζησε μέχρι τα είκοσί της χρόνια. Οι γονείς της αγαπούσαν πολύ τη μουσική και η μητέρα της ήταν καθηγήτρια μουσικής. Από μικρή άρχισε τις σπουδές της στο πιάνο (όπου και αρίστευσε παίρνοντας πολλές υποτροφίες), στα θεωρητικά και στα ανωτέρα θεωρητικά τελειώνοντας. Παράλληλα παρακολούθησε τη σχολή Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου και εργαζόταν πάνω στη μουσική. Δούλεψε στην Πάτρα τριάμισι χρόνια σε μπουάτ και μουσικές σκηνές. Δεν άργησε να συνειδητοποιήσει πως το τραγούδι την ενδιέφερε επαγγελματικά και μ’ αυτή τη σκέψη ήρθε στην Αθήνα. Τα πρώτα δύο χρόνια δουλεύει σε ένα μπαρ στο Νέο Ψυχικό παίζοντας πιάνο, τραγουδώντας ελληνικά και ξένα κομμάτια. Αργότερα δημιούργησε ορχήστρα επιδιώκοντας να δοκιμάσει τις δυνάμεις της στη δημιουργία ενός προγράμματος με μεγαλύτερες απαιτήσεις και ενορχήστρωση σε περισσότερα όργανα. Δούλεψε για πρώτη φορά σε μεγαλύτερο χώρο και τα πήγε πολύ καλά, όπως δείχνει η πορεία της ως σήμερα.